m

1992an sortu zenetik, NIS sendotu egin da Euskadi helmuga turistiko gisa hazteko ekarpenean, gure bezeroen eta, oro har, turismo-merkatuaren beharrei erantzuteko produktu turistiko berrien bitartez.

menu
Jarrai gaitzazu

Astelehena - Osteguna 9.00:18.00 - 9.00:17.00 eta ostirala XNUMX:XNUMX - XNUMX:XNUMX

GO UP

Lege Oharra eta Pribatutasun Politika

Lege oharra

(1) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK helmugetan zerbitzuak erosten ditu eta etxeko eta atzerriko negozioei saltzen dizkie pakete edo banakako zerbitzu moduan.
(2) Ondorengo Baldintza Orokorrek (GTC) zehazten dute, osagarri-akordio osagarrien arabera, NIS NORTH INCOMING SERVICEren eta aurrerantzean "Bezeroa" deitzen den kontratistaren arteko kontratu-harremana. Bezeroaren negozio-baldintza desbideratzen diren guztiak espresuki baztertzen dira.
(3) NIS NORTH INCOMING SERVICE helbidearen eskaintzak enpresei soilik. Enpresa da edozein pertsona fisiko edo juridiko, edo gaitasun juridikoko edozein sozietate, transakzioa egiten den unean merkataritza-jarduera edo bere buruarekiko lanbide-jarduera gauzatzen duena (35-39. art. – Kode Zibila).

art. 2 Kontratua

(1) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskaintzen duen zerbitzua baieztatuz, Bezeroak eskaintza loteslea egiten dio NIS NORTH INCOMING SERVICE-ri kontratu bat egiteko. Bezeroak baieztapen hori idatziz egin dezake, posta elektronikoz edo telefonoz. Bezeroaren kontratatzeko eskaintza INBOUND ZERBITZUAK eskatuz gero proposatutako pakete eta/edo banakakoan oinarrituko da.
(2) Bezeroaren kontratatzeko eskaintza NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK testu moduan baieztapena bidalita onartuko da. Berrespenaren edukia eskaintzaren edukitik aldentzen bada, NIS NORTH INCOMING SERVICE-k eskaintza berritzat joko du. Kontratua eskaintza berri honen arabera amaitutzat joko da, Bezeroak onartzen duela adierazten duenean edo dagokion ordainketa egiten duenean.
(3) Kontratua NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK (aurrerantzean "Berrespena" deitzen zaio) zerbitzuaren zehaztapenak osatzen du, hau da, kontratu forma.

art. 3 Zerbitzuak

(1) Kontratuaren arabera zor den zerbitzu-mota eta irismena Berrespenaren bidez zehazten da.
(2) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Berrespenean adierazitako ostatuen sailkapenak kasuan kasuko herrialdean ohikoa den sistemari egiten dio erreferentzia, salbu eta NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK beste sailkapen bat zehaztu ez badu.
(3) Berariaz adierazi ezean, hotel-erreserbak ez dira pertsona ezinduentzat hornituta daudela ulertuko. Pertsona ezinduentzako egokiak diren gelen erreserbak NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK idatziz egindako eskaera eta berrespen bereziaren menpe daude.
(4) Berrespenetik aldentzen diren eskaera bereziak kontuan hartzea saltzailearen probintzia bakarrean dago, bere aukeren eta erabilgarritasunaren arabera, eta ezin ditu NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bermatu.
(5) Idatziz kontrakoa adostu ezean, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Bezeroak izendatuko du Berrespenean zerrendatutako zerbitzu-hornitzaile esklusibo gisa jarduteko eta, beraz, beharrezko agintea izango du Bezeroaren izenean errespetuz jarduteko. programaren antolaketari eta kudeaketari. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ZERBITZU-hornitzaileei ordainketa egingo die, baldin eta Bezeroak NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK kontratuaren arabera ordaindu badu.

art. 4 Ordainketa baldintzak, Ordainketa atzerapena

(1) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bezeroari kontratuko ordainsaria fakturatuko dio. Fakturaren zenbatekoak euro gisa ulertuko dira, kontrakorik zehazten ez bada, eta, behar izanez gero, legez ezarritako BEZa barne hartzen dute, sortzen den egunean aplikagarria den moduan. Ordainketa berrespenean eta fakturan adierazitako baldintzen arabera egingo da. Dirua transferitzeko kostuak Bezeroak hartuko ditu bere gain. Fakturan epemugarik adierazten ez bada, erreklamatutako zenbatekoa berehala ordaindu beharko da.
(2) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskubidea izango du aldez aurretiko ordainketa edo/eta zati bat eskatzeko, bere arrazoizko diskrezioan, prezio osoaren konpentsatzeko. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ZERBITZUAK aldez aurretiko ordainketa osoa edo partzialaren aurka soilik jarri nahi dituen neurrian, horren berri emango dio Bezeroari kontratatu aurretik.
(3) Ordainketa berandutzearen ondoriozko ordainketa-kostuak 5.00 eurotan fakturatuko dira bilketa-gutune bakoitzeko. Bezeroak askatasuna du NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ez duela inolako galerarik edo galera txikirik izan frogatzeko.
(4) Bezeroak hitzartutako epean aldez aurretik ordainketak edo gainerako kopuru osoa ordaintzen ez badu, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK zerbitzuari uko egin ahal izango dio eta, emandako arrazoizko grazia-epea igaro ondoren, kontratua kenduko du ZERBITZUAREN kasuan. oraindik ez zen eman. Kasu horretan, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Bezeroaren baliogabetze-kostuak fakturatuko ditu art. 6.

art. 5 ZERBITZUAREN Aldaketa, Prezioaren Egokitzapena

(1) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskubidea du kontratatutako zerbitzua aldatzeko arrazoi larriak izanez gero, kontratatu ondoren gertatzen direnak, eta aldaketa hori saihestezin bihurtzeko. Ez da onartuko errendimenduaren izaera orokorrean nabarmen eragiten duen aldaketarik edo desbideratzerik, edo Bezeroarentzat onartezina den elkarrekiko interesak kontuan hartuta, edo diskriminatzailea fede onaren printzipioaren arabera. Berme-erreklamazioek ez dute eraginik izango, aldatutako zerbitzu horiek akatsak dituzten neurrian.
(2) Kontratua amaitu ondoren bere zerbitzu-hornitzaileek prezioen doikuntzak gertatuz gero, NIS NORTH INCOMING SERVICE-k adostutako prezioa egokitzeko eskubidea du, Bezeroaren interesak kontuan hartuta, doikuntza hori ezinbestekoa bada murrizketa saihesteko. irabaziak, baldin eta igoera horren ondoriozko inguruabarrak kontratazioa egin baino lehen gertatu ez baziren, eta NIS IPAR SARRERA ZERBITZUAK une horretan aurreikusi ez bazituen. Baliozkoa izan dadin, igoera horren jakinarazpena idatziz eman beharko da, dagokion kostu-partidak, igoera horren erreferentziako denbora eta esleipen-araubidea eta dagokion kalkulu-metodoa adieraziz.
(3) Prezioen igoera onargarria da zerbitzuaren kostuak, betebeharrak eta zergak handitu direnean eta haiek oinarritu ziren kanbio-tasen kasuan soilik, eta erreklamazio hori zerbitzuak egin baino 20. egunean adierazi beharko dira.
a) Kontratazioaren unean indarrean zeuden garraio-kostuak handitzen badira (adibidez, erregaiaren kostua), INBOUND ZERBITZUAK bidaiaren prezioa egokitu ahal izango du.
b) Kontratazioaren unean indarrean dauden zergak eta betebeharrak igotzen badira, hitzartutako zerbitzu-esparrurako ezinbestekoak diren eta barne hartzen direnean, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK proportzio-kopurua horren arabera handitu ahal izango du.
c) Kontratatu ondoren truke-tasak aldatuz gero, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK prezio osoa igo dezake NIS NORTH INCOMING ZERBITZUagatik zerbitzuaren prezioak igo duen zenbatekoan.
(4) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Bezeroari berehala jakinaraziko dio idatz-zatian aurreikusitako aldaketen berri. 1etik 3ra. Ezinbesteko zerbitzuaren aldaketa nabarmena gertatuz gero, prezioa barne, Bezeroak kontratua doan uzteko eskubidea du. Aldaketen kasuan, sek. 1, Bezeroak balio bereko zerbitzu bat eskatzeko eskubidea du, erretiratzea ordez, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bezeroari kostu gehigarririk gabe eskaintzeko gai bada. Bezeroak eskubide hori erabili behar du NIS NORTH INCOMING ZERBITZUarekiko berehala, aldatutako zerbitzuari buruzko jakinarazpena jaso eta berehala.

art. 6 Bezeroa erretiratzea zerbitzua hasi aurretik. Baliogabetze-gastuak

(1) Bezeroak kontratua kendu ahal izango du zerbitzua gauzatu aurretik edozein unetan. Erretiratzea NIS NORTH INCOMING ZERBITZUrako idatziz jakinaraziko da.
(2) Bezeroak exekuzioa baino lehen erretiratzen badu, edo zerbitzua onartzeari uko egiten badu, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ez du eskubiderik hitzartutako ordainsaria eskatzeko. Horren ordez, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK orain arte egindako hornidura eta gastuen arrazoizko kalte-ordaina eska dezake, dagokion prezio osoaren arabera, salbu. Bezeroa erretiratzea horren erantzule da, edo kausa ezinbesteko egintza bat da.
(3) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK behin-behineko kalte-ordainen erreklamazioa hartu zuen kontuan, denboran proportzionatuta, hau da, kentzeko denboraren hurbiltasunaren arabera ZERBITZUaren hasiera eta hitzartutako prezioaren arabera, aurreztutako gastuetarako hobari batekin eta beste batekin. ZERBITZUAK erabiltzea, kasuan kasu. Bat-bateko baliogabetze-tasa eta orduak desberdinak izan daitezke, ZERBITZUaren arabera, eta Bezeroari kasu bakoitzerako jakinaraziko zaizkio Berrespenean.
(4) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskubidea izango du kasu zehatz batzuetan goiko diru-kopurua baino handiagoa den kalte-ordaina eskatzeko, baldin eta NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK aplikagarria den diru-kopuruan estalitakoa baino askoz ere gastu handiagoak egin dituela frogatzen badu. Kasu horietan, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK behartuta dago konpentsazio hori guztira eta dokumentatzera, kontuan hartuta, hala badagokio, aurreztutako gastuak eta ZERBITZUaren erabilera ezberdina.
(5) Ezeztapen partziala gertatuz gero, Alderdiek prezio berri bat adostuko dute, elkarrekiko interesak eta aukerak kontuan hartuta. Akordio hori lortu ezin bada, baliogabetzea erabateko baliogabetzetzat hartuko da, eta ezeztatze-kuota atalaren arabera. 3 aplikatu.
(6) Bezeroak askatasuna du NIS NORTH INCOMING ZERBITZUrako baliogabetze horrek eragindako galera hutsa izan zela edo atalaren araberako diru-kopuruak baino nabarmen txikiagoa izan zela frogatzeko. 3, Berrespenean zehaztutakoaren arabera.

art. 7 Indar Nagusia

Alderdi bakoitzak bere betebeharrak eten ditzake erantzukizunik gabe, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK hemen zehazten diren ZERBITZUAK eskaintzea ezinezko egiten duten bere kontroletik kanpo dauden egintza edo gertaeren eraginpean dagoen neurrian.
Atal honetako baldintzen arabera kontratua eteteko eskubidea eragiten duten egintza edo gertaerak honako hauek dira, besteak beste: Jainkoaren ekintzak, gerra, gobernuaren araudia (gobernuen aholkuak, berrogeialdiak eta murrizketa barne), hondamendi naturala, sutea, grebak edo bestelako lan-gatazkak, garraioa murriztea edo etetea, desordena zibila, terrorismoa eta horien erantzunak, parte-hartzaileen osasunerako edo segurtasunerako arrisku handia sortzen duen ekintza edo gertaera bat (bi aldeek zehaztutakoaren arabera), edo alderdi baten errendimenduari eragiten diona. . Kontratua deuseztatu ahal izango da arrazoi horietako batengatik inolako erantzukizunik gabe, alde batetik besteari idatzizko jakinarazpenaren bidez, Indar Nagusia gertatu edo gertatu eta hamar (10) eguneko epean. Programa Indar Handiaren gertaeratik hamar (10) egun baino gutxiagorako programatuta badago, idatziz jaso beharko da jakinarazpena Indar Handiaren egintza edo agerralditik hogeita lau (24) orduko epean.
Akordio hau Atal honetako baldintzen arabera amaituko balitz, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Bezeroari itzuliko dizkio Bezeroak NIS NORTH INCOMING SERVICE-ri aurretik ordaindutako ordainketak, INBOUND ZERBITZUAK atxikitzeko eskubidea izango duen kopuru hauek kenduta: -Berreskuragarriak eta poltsikotik kanpoko beste kostuak NIS NORTH INCOMING SERVICE-k NIS NORTH INCOMING SERVICE-en saltzaile, hornitzaile eta azpikontratistei ordaindu die edo ordaintzera behartuta dago, eta NIS NORTH INCOMING SERVICE-k bestela egin dituen kostu guztiak (eskulana barne). ordaintzeko betebeharra, Indar Nagusiaren garaitik aurrera
Amaiera, betiere zuzeneko edo/eta zeharkako kostu horiek arrazoizko dokumentazioaren bidez onartzen badira. Horrez gain, NIS NORTH INCOMING SERVICE-ren lana kobratuko da Indar Handiaren unera arte eta haratago behar den. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK, gainera, ez du erantzukizunik izango bere arrazoizko kontroletik kanpoko arrazoiengatiko atzerapenen erantzule.

art. 8 Aldaketa eta Aldaketa

Berrespenaren datatik aurrera, Baliteke Bezeroak beharrezkoa izatea Berrespenean aldaketa batzuk egitea orduan indarrean dagoena. Bezeroak idatziz jakinaraziko dio NIS NORTH INCOMING SERVICE-ri kontratatutako zerbitzuan egindako aldaketak edo zuzenketak. Kasu horretan, eta Bezeroak eskatutako aldaketak jaso ondoren, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bere ahaleginak egingo dituela onartzen du Bezeroari eskatutako aldaketei egokitzeko. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskatutako aldaketak egokitzeko gai bada, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK prezio aldaketaren berri emango dio Bezeroari eta Berrespen berri bat prestatuko du, eta indarrean dagoen aurreko baieztapena ordezkatuko du. Zerbitzuak ezin baditu bezeroak eskatutako aldaketei egokitu, edo Bezeroak berrikusitako Berrespenean ezarritako prezioak eta baldintzak onartzen ez baditu, Bezeroak eta NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK dagozkien betebeharrak betetzera behartuta jarraituko dute. aurreko Berrespena indarrean.

art. 9 Gutxieneko parte-hartzaileen gutxiengo kasuetan bertan behera uztea

Gutxieneko parte-hartzaile kopuru batera iristen ez bada, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK eskaintza berri bat sortzen dio Bezeroari uneko parte-hartzaile kopuruari buruz edo kontratua ken dezake, dagokion baieztapenean gutxieneko partaide kopurua zehazten bada. Kasu honetan NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bezeroaren baliogabetze-kostuak kobratzen ditu § 6.

art. 10 Erreklamatu gabeko ZERBITZUA

Bezeroak, hurrenez hurren, bere bidaiariek ez badute behar bezala eskaintzen zerbitzu jakin bat erabiltzen Bezeroari edo parte-hartzaile horiei egotzi beharreko arrazoiengatik, ez dute erreklamaziorik izango proportzioaren prezioaren kalte-ordainik. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK zerbitzu-hornitzaileek aurreztutako gastuak konpentsatzen ahaleginduko da. Hala ere, betebehar hori ez da zerbitzu hutsaletan aplikatuko, edo arauzko xedapenengatik edo agintarien aginduengatik baztertuta dago.

art. 11 NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAREN amaiera-eskubidea

(1) Bezeroari atzera egiteko edo itzultzeko doako eskubidea eman bazaio, NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK kontratua doan kendu ahal izango du ezarritako epean, arrazoirik adierazi gabe.
(2) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK kontratua bertan behera utzi ahal izango du abisurik gabe, parte-hartzaile indibidualek ekitaldia larriki nahasten badute NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ohartarazi arren, edo modu horretan gaizki jokatzen badute, eta horrek kontratua berehala bertan behera uztea justifikatzen badu. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK amaitzen badu, zerbitzuak oraindik ere prezioa ordaintzeko eskubidea du, aurreztutako gastuekin eta erreklamatu gabeko zerbitzuaren beste erabilera batetik lortutako onurarekin konpentsatzeko, besteak beste. zerbitzu hornitzaileak.

art. 12 Bezeroak jakinarazteko eta lankidetzan aritzeko betebeharrak

(1) Bezeroak NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK jakinaraziko dio NIS NORTH INCOMING SERVICE-k zehaztutako epean beharrezko dokumentuak jaso ez baditu. Bezeroak behartuta dago jasotako bidaia-dokumentuen zehaztasuna eta osotasuna egiaztatzea, bereziki erreserbarekin betetzen diren. Gainera, Bezeroa behartuta dago berehala NIS NORTH INCOMING ZERBITZUARI desadostasunak, dokumentuak falta edo beste inkoherentziaren berri emateko. Bezeroa betebehar hori ez betetzearen erantzule bada, bere erantzukizuna izango du eragindako edozein galeren erantzukizuna.
(2) Bezeroari dagokio NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK aurkitutako edozein akats/gabezien berri ematea. Arduragabekeriaz egiten ez badu, prezioa ez da murriztuko. Akatsen jakinarazpena ez dago inprimaki zehatz baten menpe baina idatziz egitea gomendatzen da. Jakinarazpen hori ez da beharrezkoa, ageriko edo beste arrazoi batzuengatik onartezina den emaitzarik ez bada, edo NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK akatsaren berri izan behar zuen hala ere.
(3) Zerbitzua gauzatu aurretik, Bezeroari larrialdietarako telefono-zenbaki bat edo beste datu batzuk emango zaizkio NIS NORTH INCOMING ZERBITZUarekin berehala harremanetan jartzeko. Bezeroak harremanetarako datuak parte-hartzaile arduradunei bidaltzera behartuta daude.
(4) Bezeroak parte-hartzaileei jakinaraziko die NIS IPARRALDEKO ZERBITZUAREN Berrespenean jasota ez dagoen tokiko zerbitzu gehigarriengatik ordaintzeko duten betebeharra, hala nola, bisitarien zerga, tokiko beste tasa batzuk eta ordainpeko telebista, minibar edo aparkalekuaren kostuak. kuotak. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ez du kostu hauetako bat hartuko.
(5) Gainera, Bezeroak tokiko ZERBITZU-hornitzaileek kreditu-txartelen edo eskudirutan egindako bermeen berri emango die. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK Bezeroari behar beste garaiz jakinaraziko dio.
(6) Bezeroari bakarrik dagokio bere parte-hartzaileei garaiz jakinaraztea dagokion pasaportea, bisa eta osasun-araudia, baita horien aldaketak ere.

art. 13 Erreklamazioak baztertzea, preskripzio-epea

(1) Zerbitzu eskasean oinarritutako erreklamazioak Bezeroak NIS NORTH INCOMING ZERBITZUarekiko adieraziko ditu ZERBITZU hori programatu eta astebeteko epean.
(2) Preskripzio-epe laburragoa ez zaie aplikatuko arduragabekeria larriagatik eta gorputzeko kalteengatik eragindako galeren erreklamazioei.

art. 14 Erantzukizun mugatua

(1) Estatutuaren arabera, NIS NORTH INCOMING SERVICE NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK, bere estatutuetako ordezkariek edo ordezko agenteek eginbeharrak nahita edo arduragabekeriaz urratzearen ondoriozko bizitzari, gorputzari eta osasunari eragindako kalteen erantzule izango da. NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK bidalitakoak estali gabeko kalteen erantzule izango da. 1, baina NIS NORTH INCOMING SERVICEk, bere estatutuetako ordezkariek edo ordezkoek eginkizunak nahita edo arduragabekeriaz betetzearen ondorioz, dagokien lege-araudiarekin bat etorriz.
(2) NIS NORTH INCOMING ZERBITZUAK ere arduragabekeriak eragindako galeren erantzule izango da Bezeroak kontratuaren edukiarekin eta xedearekin bat etorriz emandako eskubideen urraketaren ondoriozko neurrian, eta/edo betebeharrak hauste baten ondorioz. lehenik eta behin kontratua behar bezala gauzatzeko beharrezkoa da, bezeroak normalean fidatzen duen eta fidatzen duen horretan (betebehar kardinalak). Kalte materialen eta diru-galeren erantzukizuna kontratu horretarako ohikoa den aurreikusten den galerara mugatzen da.
(3) Beste alde batetik, kalte materialen eta ondoriozko diru-galeren erantzukizuna 1.000.000 eurora mugatzen da gertakari bakoitzeko, baita kontratu-betebeharrak hausten badira ere.
(4) Euskadiko Turismoaren Legeak (13/2016 LEY, de 28 de julio, de Turismo de Euskadi) eta 81/2012 Dekretuak Bidaia Agentziei buruzkoak, kalteak edo erreklamazioak 1.800.000 eurora mugatzen ditu gertakari bakoitzeko. , nahiz eta kontratu-betebehar materialak hausten badira.
(5) Beste alderdi batzuetan, erantzukizuna kanpoan geratzen da, legeak nahitaezkoa ez bada behintzat.

art. 15 Hainbat xedapen

(1) Beste hitzarmen indibidual batzuen arabera, NIS NORTH INCOMING SERVICE eta Bezeroaren arteko itun osoa Alemaniako legeak arautuko du.
(2) Bezeroa zuzenbide publikoko pertsona juridikotzat edo zuzenbide publikoko fondo berezitzat hartzen bada, kontratu honen ondoriozko edo harekin lotutako erreklamazio guztien jurisdikzio esklusiboa NIS NORTH INCOMING SERVICE-ren egoitza izango dela adosten da. Gauza bera gertatuko da Alemanian jurisdikzio-leku orokorrik ez duten pertsonei, edo beren egoitza edo ohiko bizilekua atzerrira eraman dutenei, kontratua egin ondoren, edo auzitara eramateko unean bizileku edo ohiko bizileku ezezaguneko pertsonei.
(3) Bezeroak konpentsatzeko eskubidea izango du bere kontrako erreklamazioak epai irmoaren bidez ezartzen badira, edo NIS NORTH INCOMING SERVICE-k inpugnatu gabe edo NIS NORTH INCOMING SERVICE-ren erreklamazioarekin elkarrekiko lotura estuan. Bezeroak atxikipen-eskubidea erabiltzeko eskubidea du bere kontrako erreklamazioa kontratu-harreman berean oinarritzen bada.
(4) Bezeroak ez du eskubiderik NIS NORTH INCOMING SERVICEren aurkako erreklamazioak esleitzeko, azken honen baimenik gabe.
(5) Honen arau indibidualen baliogabetasunak ez du eragingo kontratua osorik baliogabetzea.

Aplikatu beharreko araudia:

Euskadiko Turismo Legea (13/2016 LEY, de julio de 28, de Turismo de Euskadi)
Euskal Bidaia Agentzien 81/2012 Dekretua, maiatzaren 22koa)
Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2015eko azaroaren 2302eko 25/2015 Zuzentaraua (EB) bidai paketeei eta lotutako bidaia-antolaketei buruzkoa, 2006/2004 (EE) Erregelamendua eta Europako Parlamentuaren eta Europako Parlamentuaren 2011/83/EB Zuzentaraua aldatzen dituena. Kontseilua eta Kontseiluaren 90/314/EEE Zuzentaraua indargabetzen duena
Bilbo, 2018ko maiatza

Pribatutasun politika

Zure pribatutasuna eta eskubideak gure enpresan errespetatzen dira

NISek ematen dizkiguzun datu pertsonalak errespetatzen eta babesten ditu, eta jakin behar duzu zure eskubideak bermatuta daudela.
Erabiltzaileen pribatutasunari buruzko gure printzipioak hauek dira:

  • Ez dugu inoiz informazio pertsonalik eskatzen erabiltzaileek eskatzen dituzten zerbitzuak eskaintzeko ezinbestekoa ez bada.
  • Informazio pertsonala gure hornitzaileekin soilik partekatzen dugu gure zerbitzuak eskaintzeko.
  • Ez ditugu inoiz datu pertsonalak erabiltzen pribatutasun-politika honetan adierazitako helburuetarako.

NORTH INCOMING SERVICE SL-k bere pribatutasun-politika egokitu du Europako Parlamentuaren 2016ko apirilaren 679ko 27/2016 EBko Erregelamenduak GDPR partikularren babesari buruzkoa).

Zure datu pertsonalak tratatzeko arduraduna den datuen arduraduna

  • Kontrolatzailearen identitatea: NORTH INCOMING SERVICE SL
  • Merkataritza izena: NIS
  • NAN/IFZ: B48511034
  • Helbidea: C/ Arbidea 7, dept. 14- 48004 Bilbo
  • email: info@nis.es
  • Jarduera: Pizgarrien Bidaia, Topaketak, Produktuen Aurkezpenak eta Jardunaldietan espezializatutako bidaia-agentzia. Jarduera hauek egiten dituzten Bidaia Agentziek DMC (Destination Management Companies) deitzen zaie.

Informazio pertsonalari aplikatzen dizkiogun printzipioak

Datu pertsonalen tratamenduan, honako printzipio hauek hartzen dute parte, eta horiek guztiek datuen babesari buruzko Europako araudi berriaren eskakizunak betetzen dituzte:

  • Legezkotasunaren, zuzentasunaren eta gardentasunaren printzipioa: Interesdunaren baimena behar dugu beti bere datu pertsonalak prozesatzeko helburu zehatz baterako edo hainbat helbururekin, aldez aurretik gardentasun osoz azalduko ditugunak.
  • Datuak minimizatzeko printzipioa: Behar diren helburuetarako guztiz beharrezkoak diren datuak soilik eskatzen ditugu eta beti ahalik eta gutxieneko kopurua.
  • Biltegiratzeko mugaren printzipioa: Datuak ez dira haien tratamenduaren helburua lortzeko behar den baino denbora luzeagoan gordeko.
  • Osotasun eta konfidentzialtasun printzipioa: Datuak datu pertsonalen segurtasun eta konfidentzialtasun egokia bermatzeko moduan tratatuko dira.

Zure eskubideak zure datu pertsonalak ematen dizkiguzunean

Interesatuek eskubidea dute:

  • Interesdunari buruzko datu pertsonaletarako sarbidea eskatzea
  • Zuzentzeko edo ezabatzeko eskatu
  • Eskatu tratamendua mugatua izateko
  • Prozesamenduaren aurka egitea
  • Eskatu datuen eramangarritasuna

Ahal dute sarbidea beren datu pertsonalak eta eskatu zuzenketa datu okerrak edo, hala badagokio, eskatu ezabatzea besteak beste, datuak jaso ziren helburuetarako beharrezkoak ez direnean. Egoera jakin batzuetan, eska dezakete mugatuz haien datuen tratamendua, kasu horretan, sor daitezkeen erreklamazioak egikaritzeko edo defendatzeko soilik gordetzen dira. Egoera jakin batzuetan, eta beren egoera partikularrari lotutako arrazoiengatik, interesdunek egin dezakete objektu haien datuen tratamenduari. NISek datuak prozesatzeari utziko dio, ezinbesteko arrazoi legitimoengatik edo erreklamazio posibleak gauzatu edo defendatzeagatik izan ezik. Era berean, eska dezakete eramangarria haien datuetatik. Interesatuek, halaber, kontrol-agintaritzari, kasu honetan Datuak Babesteko Espainiako Agentziari, kexa aurkezteko eskubidea dute, baldin eta haien datuen tratamenduak Erregelamendua urratzen duela uste badute.

Gure helburua zure datu pertsonalak tratatzean

Gurekin harremanetan jartzen zarenean, NIS arduraduna den izaera pertsonaleko datuak ematen ari zara. Informazio honek zure izena, helbidea, helbide elektronikoa, telefono zenbakia eta bestelako informazioa izan daitezkeen datu pertsonalak izan ditzake. Informazio hau ematean, zure informazioa NISek biltzea, erabiltzea, kudeatzea eta biltegiratzea onartzen duzu, Lege Oharra eta Pribatutasun Politika honetan deskribatzen den moduan soilik.
Emandako informazioa helburu hauetarako erabiltzen dugu:

  • Jasotako mezu elektronikoei erantzuteko.
  • Proposamen edo aurrekontu eskaerei erantzuteko.
  • Bi aldeen artean ezarritako konpromisoak betetzea eta betetzea.
  • Erabilera-baldintzak eta aplikagarria den legedia betetzen direla bermatzeko.
  • Gure programei buruzko informazio komertziala bidaltzeko.
  • Erabiltzaileen ordenagailuetara deskargatzen diren cookieen bidez lortzen diren datu ez-identifikatzaileak ere biltzen dira webgune honetan nabigatzen dutenean, gure cookie-politikan zehazten dena.
  • Sare sozialak kudeatzeko. NISek presentzia izan dezake sare sozialetan. Atal honek NISen orrialde ofizialen bidez sare sozialen jarraitzaile bihurtzen diren pertsonengandik lortutako datuen tratamendua arautzen du. NISek datu pertsonalak tratatuko ditu erabiltzaileek sare sozialetan duten presentzia zuzen kudeatzeko, NISen jardueren, produktuen eta zerbitzuen berri emateko eta sare sozialak arautzen dituen araudiak onartzen dituen beste edozein helburutarako. Inola ere ez dira sare sozialetako erabiltzaileen profilak erabiliko publizitate-materiala banaka bidaltzeko.
  • Datu pertsonalak gure hornitzaileei transferi genizkieke, aldez aurretik baimena emanez, zerbitzuak eskaintzeko.

Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorrean (GDPR) 2016/679 xedatutakoaren arabera, NORTH INCOMING SERVICES SL, Arbidea kaleko 7, dep. 14, 48004 Bilbao, izango da datuen arduraduna. NISek ez ditu aldez aurretik baimenik gabe erabiltzailea identifikatu dezaketen hirugarrenei daturik saltzen edo helarazten, ezta etorkizunean ere.

Zure datuen tratamendurako zilegitasuna

Zure datuak tratatzeko legezko oinarria hau da:3

  • NISrekin kontratu bat betetzea eta gauzatzea
  • Produktuen eskaintza prospektiboa edo komertziala egiteko baimena.
  • Indarreko lege-betebeharrak betetzea.

Datu-kategoriak

Tratatutako datuen kategoriak hauek dira:

  • Identifikazio datuak (izena, helbidea, helbide elektronikoa...)
  • Datu ekonomikoak (banku-kontuak, etab...)

Bereziki babestutako datuak ez dira prozesatzen.

Zenbat denbora mantentzen ditugu zure datuak?

Datu pertsonalak honako irizpide hauen arabera gordetzen dira:

  • Interesdunak horiek ezabatzea eskatzen duen arte

Browsing

Webgunean arakatzean, identifikaziorik gabeko datuak jaso daitezke, IP helbideak, gutxi gorabeherako kokapen geografikoa, guneak eta zerbitzuak nola erabiltzen diren eta erabiltzailea identifikatzeko erabili ezin diren beste datu batzuk barne. Datu ez identifikagarrien artean, nabigazio ohiturei lotutako hirugarrenen zerbitzuen bidez lortutakoak ere badaude. Webgune honek Google Analytics-en hirugarrenen analisi zerbitzua erabiltzen du.

Datuen sekretua eta segurtasuna

Datu pertsonalak erabiltzean eta tratatzean, NISek beren konfidentzialtasuna errespetatzeko eta adierazitako helbururako erabiltzeko konpromisoa hartzen du, baita horiek gordetzeko betebeharra betetzeko eta beharrezko neurriak hartzeko ere, horiek aldatzea, galtzea, baimenik gabe tratatzea edo sartzea ekiditeko. Datuak babesteko indarrean dagoen araudian xedatutakoa. NISek ezin du bermatu Interneteko sarearen erabateko menderaezintasuna eta datuen balizko urraketa hirugarrenek iruzurrezko sarbidearen bidez.

Datuen zehaztasuna eta egiazkotasuna

Zu zara NIS-i bidaltzen dituzun datuen zehaztasunaren eta zuzentasunaren erantzule bakarra, eta NIS alde horretatik salbuetsiz. Kasu guztietan, erabiltzaileek emandako datu pertsonalen zehaztasuna, baliozkotasuna eta benetakotasuna bermatzen dute eta bere gain hartzen dute, eta behar bezala eguneratuta mantentzeko konpromisoa hartzen dute. Erabiltzaileek onartzen dute informazio osoa eta zuzena eman behar dutela harremanetarako edo harpidetza formularioetan.

Onarpena eta adostasuna

Erabiltzaileek datu pertsonalak babesteari buruzko baldintzen berri eman dietela adierazten dute, NISek pribatutasun-politika honetan adierazitako moduan eta helburuetarako tratatzea onartu eta onartzen duela.

Pribatutasun politika aldaketak

NISek indarrean dagoen politika aldatzeko eskubidea du, legeria edo jurisprudentzia berrietara zein industria-praktiketara egokitzeko.

Politika honi edo zure eskubideei buruzko zalantzak edo zalantzak

Politika honi buruzko iruzkin edo galderarik baduzu, edo emandako edozein informazio pertsonal tratatzeko moduari buruzko kezkarik baduzu, gurekin harremanetan jar zaitezke postaz edo posta elektronikoz helbide honetara: info@nis.es
25/05/2018ean berrikusitako dokumentua